The Minuette Food Recipes & Face Masks

Search This Blog

Loading...

Tuesday, April 19, 2016

Giht - sedmodnevni jelovnik (Gout - seven-day menu)

DAN 1

Dorucak: mlaka voda sa sokom od svezeg limuna, jabuka, parce beskvasnog integralnog hleba, mladi nemasni sir i zelena salata.

Uzina: sok od sveze sargarepe.

Rucak: corba od korenastog povrca i pecen krompir u ljusci sa dodatkom sosa od paradajza. 

Vecera: griz kuvan na mleku.

DAN 2

Dorucak: sok od sveze pomorandze i limuna, ovsena kasa s bademima i medom.

Uzina: jabuka, voda ili caj.

Rucak: supa od sargarepe, bareno jaje i krompir sa kupus salatom.

Vecera: parce beskvasnog integralnog hleba, salata od kuvane ili sirove cvekle sa mladim nemasnim sirom.

DAN 3

Dorucak: caj, voce po zelji, kacamak s jogurtom.

Uzina: sok od jabuke.

Rucak: integralna testenina sa sosom od paradajza i zacinskim biljem i zelena salata.

Vecera: proso kasa (slana ili slatka).

DAN 4

Dorucak: caj od sipka, pomorandza, meko obareno jaje, parce integralnog hleba i sirova sargarepa.

Uzina: jabuka.

Rucak: integralni pirinac sa prokeljom i tofuom.

Vecera: integralni hleb sa mladim nemasnim sirom i zelena salata.

DAN 5

Dorucak: limunada sa medom, przena jaja sa lukom i paprikom.

Uzina:  sok od sveze sargarepe.

Rucak: corba od paradajza i prosa, pire od graska i krompira.

Vecera: corba od bundeve.

DAN 6

Dorucak: sok od sveze sargarepe i pomorandze, kacamak sa lanenim semenom u prahu i kiselo mleko.

Uzina: 5 badema.

Rucak: corba od tikvica, djuvec sa integralnim pirincem, bareno jaje i zelena salata.

Vecera: krompir pire sa sosom od paradajza.

DAN 7

Dorucak: caj, jabuka, parce beskvasnog integralnog hleba, mladi nemasni sir i sok od paradajza.

Uzina: voce po zelji.

Rucak: jedan filet pastrmke, bareni krompir sa belim lukom, maslinovim uljem i limunovim sokom, salata od rukole. 

Vecera: ovsena kasa sa bananom, bademima, medom i sa lanenim semenom u prahu. 

DAY 1

Breakfast: lukewarm water with the juice of fresh lemon, apple, a piece of unleavened wholemeal bread, low fat white cheese and lettuce.

Snack: juice from fresh carrots.

Lunch: chowder of root vegetables and baked potatoes in the shell with the addition of tomato sauce.

Dinner: semolina cooked in milk.

DAY 2

Breakfast: juice from fresh oranges and lemons, oatmeal with almonds and honey.

Snack: apple, water or tea.

Lunch: soup of carrots, boiled egg and potatoes and cabbage salad.

Dinner: a piece of unleavened wholemeal bread, a salad of cooked or raw beetroot with low fat white cheese.

DAY 3

Breakfast: tea, any fruit you like, polenta with buttermilk.

Snack: apple juice.

Lunch: integral pasta with tomato sauce and herbs and lettuce.

Dinner: millet porridge (salty or sweet).

DAY 4

Breakfast: rose hip tea, orange, soft boiled egg, a slice of wholemeal bread and raw carrots.

Snack: apple.

Lunch: integral rice with brussels sprouts and tofu.

Dinner: wholemeal bread with low fat white cheese and lettuce.

DAY 5

Breakfast: lemonade with honey, fried eggs with onions and peppers.

Snack: juice from fresh carrots.

Lunch: tomato and millet chowder, mashed green peas and potatoes.

Dinner: pumpkin chowder.

DAY 6

Breakfast: juice from fresh carrots and oranges, polenta with flax seed powder and yogurt.

Snack: 5 almonds.

Lunch: zucchini chowder, mixed veggies casserole with integral rice, boiled egg and lettuce.

Dinner: mashed potatoes with tomato sauce.

DAY 7

Breakfast: tea, apple, a piece of unleavened wholemeal bread, low fat white cheese and tomato juice.

Snack: any fruit you like. 

Lunch: one trout fillet, boiled potatoes with garlic, olive oil and lemon juice, salad of arugula.


Dinner: oatmeal with bananas, almonds, honey and flax seed powder.

No comments:

Post a Comment

Ishrana Za Decu



Kordula Werner

Optimalna ishrana dece u vrtiću i predškolskom uzrastu zasnovana na zdravlju, ravnoteži i optimalnosti je tema ove knjige. Pre svega, deca treba da jedu ono što im je posluženo, a uz pomoć ove knjige, znaćete tačno šta je to što pred svoju decu treba da iznesete kako bi imala uravnoteženu ishranu.

Za praćenje ove knjige ne morate biti kulinarski mag. Recepti koje vam predstavlja autorka knjige se spremaju lako i brzo, a jednostavnost i raznovrsnost će vam držati pažnju dok svojim mališanima budete služili princezine sendviče, zlatokosinu salatu sa medaljonima ili kolače sa višnjama. I najzahtevnija deca će popustiti pred ukusnim, a pre svega zdravim receptima sadržanim u ovom kuvaru za savesne roditelje.