The Minuette Food Recipes & Face Masks

Search This Blog

Loading...

Sunday, April 3, 2016

Salata od krompira i boranije (Potatoes and green beans salad)

Sastojci: 1 kg crvenog krompira, 450g boranije, 80g svezeg bosiljka, 1 manja glavica crnog luka, so i biber, za preliv - 2 cena belog luka, 80ml sirceta, 3 kasike senfa, 180ml maslinovog ulja.

Priprema:

1. Krompir dobro oprati. Boraniju oprati i iseci peteljke. Crni i beli luk oljustiti i sitno iseckati. Bosiljak sitno iseckati.
2. U dublju serpu, staviti krompir i dodati vodu. Pustiti da prokljuca i kuvati dok krompir ne bude gotov, oko 20 minuta. Nakon 10 minuta kuvanja dodati boraniju. 
3.  Procediti i ostaviti da se ohladi. 
4. Krompir iseci na cetvrtine.
5. U ciniju staviti krompir i boraniju. Dodati bosiljak, crni luk, so i biber po ukusu. Promesati.
6. U drugu ciniju, pomesati sirce, beli luk, senf i maslinovog ulje. 
7. Preliti preko krompira i boranije i promesati.   

Ingredients: 1 kg of red potatoes, 450g of green beans, 80g of fresh basil, 1 small onion, salt and pepper, for dressing - 2 cloves of garlic, 80ml vinegar, 3 tablespoons mustard, 180ml olive oil.

Preparation:

1. Wash well potatoes. Wash green beans and cut stems. Peel onion and garlic and finely chop. Finely chop the basil.
2. In a deeper pot, put the potatoes and add water. Allow to boil and cook until potatoes are tender, about 20 minutes. After 10 minutes of cooking add green beans.
3. Strain and leave to cool.
4. Cut potatoes into quarters.
5. In a bowl, put potatoes and green beans. Add basil, onion, salt and pepper to taste. Mix well.
6. In another bowl, mix the vinegar, garlic, mustard and olive oil.

7. Pour over potatoes and green beans and stir well.

No comments:

Post a Comment

Ishrana Za Decu



Kordula Werner

Optimalna ishrana dece u vrtiću i predškolskom uzrastu zasnovana na zdravlju, ravnoteži i optimalnosti je tema ove knjige. Pre svega, deca treba da jedu ono što im je posluženo, a uz pomoć ove knjige, znaćete tačno šta je to što pred svoju decu treba da iznesete kako bi imala uravnoteženu ishranu.

Za praćenje ove knjige ne morate biti kulinarski mag. Recepti koje vam predstavlja autorka knjige se spremaju lako i brzo, a jednostavnost i raznovrsnost će vam držati pažnju dok svojim mališanima budete služili princezine sendviče, zlatokosinu salatu sa medaljonima ili kolače sa višnjama. I najzahtevnija deca će popustiti pred ukusnim, a pre svega zdravim receptima sadržanim u ovom kuvaru za savesne roditelje.