The Minuette Food Recipes & Face Masks

Search This Blog

Loading...

Monday, February 29, 2016

Pohovane tikvice (Fried zucchini)


Sastojci: 3 srednje tikvice, 2 jaja, 8-10 kasika brasna, so, ulje za przenje.

Priprema:

1) Tikvice oljustiti i izrendati (na krupno). Posoliti i ostaviti pola sata. Jaja umutiti.
2) Rukama uzimati tikvice izmedju dlanova i iscediti od tecnosti. 

3) U ciniju staviti tikvice, dodati umucena jaja i brasno. Promesati da se sjedini.
4) U tiganj staviti ulje i pustiti da se ugreje. Smanjiti na srednje-visoku temperaturu (5), sipati vecom kasikom smesu, pritisnuti malo odozgo i prziti sa obe strane.
5) Przene tikvice staviti na par salveta ili ubrusa da upije visak ulja. 

Savet: prvo staviti 8 kasika brasna, zatim zahvatiti kasikom i ako je jos uvek retko dodati preostale 2 kasike. Smesa treba da bude gusca od smese za palacinke.

Ingredients: 3 medium zucchini, 2 eggs, 8-10 tablespoons flour, salt, oil for frying.

Preparation:

1) Peel zucchini and shred. Add salt and leave for half an hour. Whisk eggs.
2) Take zucchini with hands and between palms squeeze of liquid.
3) In a bowl put the zucchini, add  the beaten eggs and flour. Combine well.
4) In a pan put the oil and let it heat up. Reduce to medium-high temperature (5), with bigger spoon put the mixture, press a little above and fry on both sides.
5) Fried zucchini put on a couple of napkins or paper towels to absorb excess oil.


Tip: first put 8 tablespoons of flour, then take with spoon if it is still liquid add the remaining 2 tablespoons. Mixture should be thicker than batter for crepes.






No comments:

Post a Comment

Ishrana Za Decu



Kordula Werner

Optimalna ishrana dece u vrtiću i predškolskom uzrastu zasnovana na zdravlju, ravnoteži i optimalnosti je tema ove knjige. Pre svega, deca treba da jedu ono što im je posluženo, a uz pomoć ove knjige, znaćete tačno šta je to što pred svoju decu treba da iznesete kako bi imala uravnoteženu ishranu.

Za praćenje ove knjige ne morate biti kulinarski mag. Recepti koje vam predstavlja autorka knjige se spremaju lako i brzo, a jednostavnost i raznovrsnost će vam držati pažnju dok svojim mališanima budete služili princezine sendviče, zlatokosinu salatu sa medaljonima ili kolače sa višnjama. I najzahtevnija deca će popustiti pred ukusnim, a pre svega zdravim receptima sadržanim u ovom kuvaru za savesne roditelje.