The Minuette Food Recipes & Face Masks

Search This Blog

Loading...

Sunday, March 13, 2016

Saveti za pripremu sokova (Tips for preparing juices)

Saveti za pripremu cedjenih i kasastih sokova:

  • ne pravite vise sokova nego sto mozete popiti u jednom danu, zato sto voce i povrce pocinje gubiti nutritivnu vrednost nakon sto se oljuste.
  • odstranite kostice iz jabuka, breskvi, kajsija, sljiva i ostalog voca.
  • ako voce i povrce nije organsko ili domace proizvedeno, treba ga oljustiti zbog stetnih materija koje se nalaze u kori. Izuzetak je narandza koja u kori ima etericna ulja koja nisu svarljiva. 
  • koristite bobicasto voce (maline, kupine, borovnice, jagode) jer sadrze mnogo antioksidansa, koji usporavaju proces starenja tela.
  • da napravite dobar sok, pre stavljanja u sokovnik, voce i povrce podelite na 4 ili vise delova. 
  • kod kelja mozete izvaditi jezgro, radi lepseg ukusa, ali mozete i ostaviti zbog korisnih stvari koje daje organizmu.

Tips for preparation squeezed juices and smoothies:
  • do not make more juice than you can drink in a day, because fruits and vegetables begin to lose nutritional value after the peel.
  • remove pits from apples, peaches, apricots, plums and other fruits.
  • if fruits and vegetables are not organic or home-produced, you should peel them due to harmful substances that are in peel. The exception is orange, because orange has essential oils that are not digestible.
  • use berry fruits (raspberries, blackberries, blueberries, strawberries) because they contain a lot of antioxidants, which slow down the aging process of the body.
  • to make good juice, before putting in the juicer, cut fruits and vegetables on 4 or more parts.
  • you can remove the core from kale, in order to make taste more beautiful, but you can leave for useful things that gives to organism.

No comments:

Post a Comment

Ishrana Za Decu



Kordula Werner

Optimalna ishrana dece u vrtiću i predškolskom uzrastu zasnovana na zdravlju, ravnoteži i optimalnosti je tema ove knjige. Pre svega, deca treba da jedu ono što im je posluženo, a uz pomoć ove knjige, znaćete tačno šta je to što pred svoju decu treba da iznesete kako bi imala uravnoteženu ishranu.

Za praćenje ove knjige ne morate biti kulinarski mag. Recepti koje vam predstavlja autorka knjige se spremaju lako i brzo, a jednostavnost i raznovrsnost će vam držati pažnju dok svojim mališanima budete služili princezine sendviče, zlatokosinu salatu sa medaljonima ili kolače sa višnjama. I najzahtevnija deca će popustiti pred ukusnim, a pre svega zdravim receptima sadržanim u ovom kuvaru za savesne roditelje.