The Minuette Food Recipes & Face Masks

Search This Blog

Loading...

Saturday, September 3, 2016

Salata od boranije sa bademima (Green beans salad with almonds)

Sastojci: 500g sveze boranije, 70ml maslinovog ulja, 100g badema, 1 kasika sirceta, morska ili himalajska so.  

Priprema:

1. Boraniju oprati i ocistiti.
2. U serpu sipati vodu, dodati so po ukusu i pustiti da prokljuca. Dodati boraniju i kuvati oko 8 minuta ako zelite da boranija bude hrskava ili oko 15 minuta ako zelite da bude mekana.

3. Ocediti boraniju i staviti u serpu da hladnom vodom (iz frizidera ili sa kockama leda). Posle 2-3 minuta ocediti.  
4. Bademe u listicima staviti u tiganj i na srednje-niskoj temperaturi prziti dok ne postanu zlatno braon boje. Ili u tiganj staviti cele bademe i prziti na srednje-niskoj temperaturi. Zatim, skloniti sa sporeta i ostaviti da se ohladi, pa iseci na krupno.
5. U ciniji, pomesati ulje i sirce. Dodati boraniju i promesati. Dodati bademe i jos jednom promesati.

Ingredients: 500g fresh green beans, 70ml olive oil, 100g of almonds, 1 tablespoon vinegar, sea or Himalayan salt.

Preparation:

1. Washe and clean grean beans.
2. In pot pour water, add salt to taste and let it boil. Add green beans and cook about 8 minutes if you want it to be crispy or about 15 minutes if you want it to be soft.
3. Drain green beans and place in a pot with cold water (from the refrigerator or with ice cubes). Drain after 2-3 minutes..
4. Almond slices put in the frying pan and over medium-low heat fry until they are golden brown. Or in a frying pan put the whole almonds and fry over medium-low heat. Then, remove from stove and allow to cool, then chop roughly.
5. In a bowl, mix the olive oil and vinegar. Add green beans and stir. Add the almonds and stir again.

No comments:

Post a Comment

Ishrana Za Decu



Kordula Werner

Optimalna ishrana dece u vrtiću i predškolskom uzrastu zasnovana na zdravlju, ravnoteži i optimalnosti je tema ove knjige. Pre svega, deca treba da jedu ono što im je posluženo, a uz pomoć ove knjige, znaćete tačno šta je to što pred svoju decu treba da iznesete kako bi imala uravnoteženu ishranu.

Za praćenje ove knjige ne morate biti kulinarski mag. Recepti koje vam predstavlja autorka knjige se spremaju lako i brzo, a jednostavnost i raznovrsnost će vam držati pažnju dok svojim mališanima budete služili princezine sendviče, zlatokosinu salatu sa medaljonima ili kolače sa višnjama. I najzahtevnija deca će popustiti pred ukusnim, a pre svega zdravim receptima sadržanim u ovom kuvaru za savesne roditelje.