The Minuette Food Recipes & Face Masks

Search This Blog

Loading...

Sunday, August 23, 2015

Podloga za picu bez kvasca (Yeast free pizza crust)

Sastojci: 625g brasna, 3 kasicice sode bikarbone, 1 kasicica soli, 1 kasika maslinovog ulja, 250ml vode.

Priprema:
1) U ciniji, pomesati brasno, sodu bikarbonu i so. 
2) Dodati ulje i vodu. Drvenom varjacom lagano mesati dok ne ne formira testo. 
3) Zamesiti testo rukama. Testo treba da bude meko i glatko. Mesiti oko 5 minuta.
Napomena: ako je previse suvo dodati vodu. Ako je lepljivo dodati brasno. 
4) Pokriti krpom i ostaviti 10 minuta da se odmori.
5) Oklagijom razviti testo debljine 1 cm ili manje, u zeljeni oblik. 
6) Staviti testo u pleh posut brasnom i peci u prethodno zagrejanoj rerni na 200C 5 minuta.
7) Izvaditi iz rerne, staviti fil i vratiti da se pece jos oko 15 minuta ili dok lagano porumeni i postane hrskavo.

Predlog: mozete napraviti podlogu za picu sa kvascem.

Ingredients: 625g flour, 3 teaspoons of baking soda, 1 teaspoon salt, 1 tablespoon olive oil and 250ml water.

Preparation:
1) In a bowl, mix the flour, baking soda and salt.
2) Add the oil and the water. With a wooden spoon, gently mix until it forms a dough.
3) Make a dough with hands. The dough should be soft and smooth. Knead for about 5 minutes.
Note: If it is too dry add water. If it is sticky add flour.
4) Cover with a cloth and leave for 10 minutes to rest.
5) With a rolling pin develop dough thickness of 1 cm or less, in the desired shape.
6) Place the dough in a baking pan dusted with flour and bake in a pre heated oven at 200C for 5 minutes.
7) Remove from the oven, put the filling and return it to bake for about 15 minutes or until lightly browned and crispy.


Suggestion: you can make pizza dough with yeast.


No comments:

Post a Comment

Ishrana Za Decu



Kordula Werner

Optimalna ishrana dece u vrtiću i predškolskom uzrastu zasnovana na zdravlju, ravnoteži i optimalnosti je tema ove knjige. Pre svega, deca treba da jedu ono što im je posluženo, a uz pomoć ove knjige, znaćete tačno šta je to što pred svoju decu treba da iznesete kako bi imala uravnoteženu ishranu.

Za praćenje ove knjige ne morate biti kulinarski mag. Recepti koje vam predstavlja autorka knjige se spremaju lako i brzo, a jednostavnost i raznovrsnost će vam držati pažnju dok svojim mališanima budete služili princezine sendviče, zlatokosinu salatu sa medaljonima ili kolače sa višnjama. I najzahtevnija deca će popustiti pred ukusnim, a pre svega zdravim receptima sadržanim u ovom kuvaru za savesne roditelje.