The Minuette Food Recipes & Face Masks

Search This Blog

Loading...

Sunday, May 27, 2012

Punjene kelerabe (Stuffed kohlrabi)


Sastojci: 1 kg manjih keleraba, 60g sojinih ljuspica, 100ml ulja, 2 sargarepe, 1 krompir, 2 paradajza, 1 paskanat, 1 persunov koren, 3 glavice crnog luka, so, vegeta, aleva paprika.

Priprema:
1) Potopiti sojine ljuspice u kiselu vodu i ostaviti da nabubre.
2) Povrce oljustiti. Sitno iseckati crni luk; izrendati sargarepu, pastrnak i persunov koren; krompir i paradajz iseci na kolutove.
3) Na ulju proprziti crni luk, sargarepu, pastrnak i persunov koren. Zatim dodati omeksale sojine ljuspice, zaciniti sa vegetom, alevom paprikom i solju.
4) Izdubiti sredinu keleraba, pa ih napuniti filom, zatvoriti krompirom. Poredjati uspravno u odgovarajucu posudu, naliti vodom, odozgo poredjati paradajz.
5) Malo prokuvati, pa staviti u rernu da se zapece.

Ingredients: 1 kg of small kohlrabi, 60g of soy flakes, 100ml oil, 2 carrots, 1 potato, 2 tomatoes, 1 parsnip, 1 parsley root, 3 onions, salt, vegetable seasoning, cayenne pepper.

Preparation:
1) Soak the soy flakes in acidic water and leave to swell.
2) Peel vegetables. Finely chop onions, grate the carrot, parsnip and parsley root, potato and tomato cut into slices.
3) Fry onions in oil, over medium heat, add carrots, parsnip and parsley root. Then add soy flakes, season with vegetable seasoning, cayenne pepper and salt.
4) Scoop out the center of kohlrabi, fill with the filling, close with potatoes. Align vertically in a suitable dish, pour water, arrange the tomato top.
5) Boil a little and put in oven to become light brown.

No comments:

Post a Comment

Ishrana Za Decu



Kordula Werner

Optimalna ishrana dece u vrtiću i predškolskom uzrastu zasnovana na zdravlju, ravnoteži i optimalnosti je tema ove knjige. Pre svega, deca treba da jedu ono što im je posluženo, a uz pomoć ove knjige, znaćete tačno šta je to što pred svoju decu treba da iznesete kako bi imala uravnoteženu ishranu.

Za praćenje ove knjige ne morate biti kulinarski mag. Recepti koje vam predstavlja autorka knjige se spremaju lako i brzo, a jednostavnost i raznovrsnost će vam držati pažnju dok svojim mališanima budete služili princezine sendviče, zlatokosinu salatu sa medaljonima ili kolače sa višnjama. I najzahtevnija deca će popustiti pred ukusnim, a pre svega zdravim receptima sadržanim u ovom kuvaru za savesne roditelje.