The Minuette Food Recipes & Face Masks

Search This Blog

Loading...

Thursday, October 9, 2014

Seljacki omlet (Peasant Omelet)

Sastojci: 6 jaja, 100g slanine, 50g crnog luka, 2 paprike babure, 40g ulja, 100g kuvanog krompira (isecen na kocke).

Priprema:
1) Crnik luk ocistiti i sitno iseckati. Papriku ocistiti i iseci na kockice.
2) Na malo ulja proprziti crni luk, pa dodati slaninu isecenu na kocke, pa opet proprziti. Zatim dodati papriku i nastaviti sa przenjem dok paprike ne omeksaju. Zatim dodati kuvan krompir. Posoliti.
3) Zagrejati ulje u serpi, sipati umucena jaja, dodati povrce. Promesati i zapeci u rerni.

Ingredients: 6 eggs, 100g of bacon, 50g of onion, 2 bell peppers, 40g oil, 100g cooked potatoes (cut into cubes).

Preparation: 
1) Clean onion and finely chopp. Clean peppers and cut into cubes. Cut bacon into cubes.
2) In a little oil fry the onions, then add the bacon and fry again. Then add the peppers and continue frying until peppers are tender. Then add the boiled potatoes. Season with salt.
3) Heat the oil in a pot, pour the beaten eggs, add the vegetables. Stir and bake in the oven shorthly.

No comments:

Post a Comment

Ishrana Za Decu



Kordula Werner

Optimalna ishrana dece u vrtiću i predškolskom uzrastu zasnovana na zdravlju, ravnoteži i optimalnosti je tema ove knjige. Pre svega, deca treba da jedu ono što im je posluženo, a uz pomoć ove knjige, znaćete tačno šta je to što pred svoju decu treba da iznesete kako bi imala uravnoteženu ishranu.

Za praćenje ove knjige ne morate biti kulinarski mag. Recepti koje vam predstavlja autorka knjige se spremaju lako i brzo, a jednostavnost i raznovrsnost će vam držati pažnju dok svojim mališanima budete služili princezine sendviče, zlatokosinu salatu sa medaljonima ili kolače sa višnjama. I najzahtevnija deca će popustiti pred ukusnim, a pre svega zdravim receptima sadržanim u ovom kuvaru za savesne roditelje.