The Minuette Food Recipes & Face Masks

Search This Blog

Loading...

Friday, October 10, 2014

Vocna salama (Fruit salami)

Sastojci: 1 list velikih oblandi, 200g suvih smokava, 100g suvih sljiva, 100g seckanih oraha, 3 kasike dzema od kajsija, 150g keksa, 1 jaje, zumance, 150g secera i 150g margarina (isecen na kocke), 20g kakaoa.

Priprema:
1) Na vlazan ubrus staviti list oblande. Preko staviti drugi vlazan ubrus.
2) Smokve i sljive iseci na rezance. Keks izlomiti.
3) Kuvati suve smokve, suve sljive, orahe, dzem, keks, jaje, zumance, secer i margarin. Kad se zgusne dodati kakao.
4) Ovom masom (toplom) namazati oblandu. Pazljivo zaviti u rolat. Ostaviti da stoji nekoliko sati.

Predlog: mozete napraviti Cokoladnu salamu.

Savet: mozete pogledati kako se priprema dzem za mekano voce ili kako se priprema dzem za cvrsto voce.

Ingredients: 1 sheet of large wafers, 200g of dried figs, 100g prunes, 100g finely chopped walnuts, 3 tablespoons apricot jam, 150g of plain biscuits, 1 egg, 1 egg yolk, 150g sugar and 150g butter (cut into cubes), 20g cocoa.

Preparation: 
1) On wet a towel/napkin put wafer leaf. Cover with another put wet towel/napkin.
2) Figs and prunes cut into strips. Cookies break into pieces.
3) Cook dried figs, dried plums, walnuts, jam, biscuits, egg, egg yolk, sugar and margarine. When thickness add cocoa.
4) Spread warm mass over the wafer. Gently fold into the roll. Allow to stand for several hours.

Suggestion: you can make Chocolate salami.

Savet: mozete pogledati kako se priprema dzem za mekano voce ili kako se priprema dzem za cvrsto voce.

You might also like:
Vocne bombice (Fruit balls)
Cokoladne bombice (Chocolate balls)
Neobicne puslice (Unusual meringues)

No comments:

Post a Comment

Ishrana Za Decu



Kordula Werner

Optimalna ishrana dece u vrtiću i predškolskom uzrastu zasnovana na zdravlju, ravnoteži i optimalnosti je tema ove knjige. Pre svega, deca treba da jedu ono što im je posluženo, a uz pomoć ove knjige, znaćete tačno šta je to što pred svoju decu treba da iznesete kako bi imala uravnoteženu ishranu.

Za praćenje ove knjige ne morate biti kulinarski mag. Recepti koje vam predstavlja autorka knjige se spremaju lako i brzo, a jednostavnost i raznovrsnost će vam držati pažnju dok svojim mališanima budete služili princezine sendviče, zlatokosinu salatu sa medaljonima ili kolače sa višnjama. I najzahtevnija deca će popustiti pred ukusnim, a pre svega zdravim receptima sadržanim u ovom kuvaru za savesne roditelje.