The Minuette Food Recipes & Face Masks

Search This Blog

Loading...

Tuesday, October 28, 2014

Domaci kvasac (Homemade yeast)

Sastojci: 200g integralnog brasna, 200ml mlake vode, 1 kasicica meda ili 1 kasicica nerafinisanog maslinovog ulja.

Priprema:
1) U posudi od keramike pomesati brasno, vodu u kojoj je rastvoren med ili ulje i mesati dok masa ne postane lepljiva i glatka.
2) Ostaviti dva dana na provetrenom i toplom mestu (15 do 20 stepeni) i pokriti cistom krpom koja stalno treba da je vlazna da se na masi ne bi stvorila korica.
3) Dodati 4 kasike mlake vode i onoliko brasna koliko je neophodno da dobijete glatko testo. Opet ostaviti dva dana na toplom mestu pokriveno vlaznom krpom.

Napomena: ukoliko planirate da mesite hleb svake nedelje, ne morate uvek da pravite novi kvasac, dovoljno je odvojite kvasac velicine pesnice i cuvate u hermeticki zatvorenoj posudi, na svezem i mracnom mestu. Ukoliko se za nekoliko dana ne upotrebi gubi kvalitet.

Ingredients: 200g wholemeal flour, 200ml of warm water, 1 teaspoon honey and 1 teaspoon unrefined olive oil.

Preparation: 
1) In a bowl made ​​of ceramic, mix the flour, water containing dissolved honey or oil and stir until the mixture becomes sticky and smooth.
2) Leave two days in ventilated and warm place (15 to 20 degrees) and cover with a clean cloth that constantly needs to be moist so not to create a crust.
3) Add 4 tablespoons of water, and as much flour as necessary to get a smooth dough. Again, leave two days in a warm place covered with a damp cloth.

Note: If you plan to bake bread every week, you do not always have to create a new yeast, it is enough to take the yeast-sized fist and kept in a sealed vessel, in fresh and dark place. If  not used in a few days it will lose quality.

No comments:

Post a Comment

Ishrana Za Decu



Kordula Werner

Optimalna ishrana dece u vrtiću i predškolskom uzrastu zasnovana na zdravlju, ravnoteži i optimalnosti je tema ove knjige. Pre svega, deca treba da jedu ono što im je posluženo, a uz pomoć ove knjige, znaćete tačno šta je to što pred svoju decu treba da iznesete kako bi imala uravnoteženu ishranu.

Za praćenje ove knjige ne morate biti kulinarski mag. Recepti koje vam predstavlja autorka knjige se spremaju lako i brzo, a jednostavnost i raznovrsnost će vam držati pažnju dok svojim mališanima budete služili princezine sendviče, zlatokosinu salatu sa medaljonima ili kolače sa višnjama. I najzahtevnija deca će popustiti pred ukusnim, a pre svega zdravim receptima sadržanim u ovom kuvaru za savesne roditelje.