The Minuette Food Recipes & Face Masks

Search This Blog

Loading...

Sunday, October 26, 2014

Jevrejski hleb (Jewish bread)

Sastojci: 1kg mekog brasna, 2 zumanca, 400ml mlake vode, 1 kasicica secera, 1 kasicica soli, 5 kasika ulja, 70g semenki anisa, 40g kvasca.

Priprema:
1) Pomesati kvasac i secer u mlakoj vodi i ostaviti da naraste.
2) Pomesati brasno, so, ulje anis i kvasac. Mesiti dok ne dobijete glatko testo. Napravite loptu.
3) Prebaciti testo u veliku posudu pokriti vlaznom krpom i ostaviti na toplom dva sata da naraste.
4) Podeliti testo na dva dela, a zatim ta dva na jos tri dela. Svaki komad testa trljajte dlanom na povrsini posutoj brasnom tako da dobijete valjak debljine oko 2cm. Upletite ih u dve pletenice.
5) Pleh namazati uljem, posuti brasnom, staviti pletenice i premazati ih umucenim zumancima. Ostaviti da odstoje 30 minuta.
6) Peci u prethodno zagrejanoj rerni na 180C oko 45 minuta.

Ingredients: 1kg soft flour, 2 egg yolks, 400ml lukewarm water, 1 teaspoon sugar, 1 teaspoon salt, 5 tablespoons oil, 70g anise seeds, 40g yeast.

Preparation: 
1) Mix the yeast and sugar in warm water and leave to rise.
2) Mix the flour, salt, oil, anise and yeast. Knead until you have a smooth dough. Make a ball.
3) Transfer the dough into a large bowl covered with a damp cloth and leave in a warm two hours to grow.
4) Divide the dough into two parts, and then that two to three more. Each piece of dough roll with the palm on the surface covered in flour so that you get the roller thickness of about 2cm. Make into two braids.
5) Line baking pan with oil, sprinkle with flour, put braids and coat them with beaten yolks. Allow to stand for 30 minutes.
6) Bake in the preheated oven at 180C for about 45 minutes.

No comments:

Post a Comment

Ishrana Za Decu



Kordula Werner

Optimalna ishrana dece u vrtiću i predškolskom uzrastu zasnovana na zdravlju, ravnoteži i optimalnosti je tema ove knjige. Pre svega, deca treba da jedu ono što im je posluženo, a uz pomoć ove knjige, znaćete tačno šta je to što pred svoju decu treba da iznesete kako bi imala uravnoteženu ishranu.

Za praćenje ove knjige ne morate biti kulinarski mag. Recepti koje vam predstavlja autorka knjige se spremaju lako i brzo, a jednostavnost i raznovrsnost će vam držati pažnju dok svojim mališanima budete služili princezine sendviče, zlatokosinu salatu sa medaljonima ili kolače sa višnjama. I najzahtevnija deca će popustiti pred ukusnim, a pre svega zdravim receptima sadržanim u ovom kuvaru za savesne roditelje.