The Minuette Food Recipes & Face Masks

Search This Blog

Loading...

Friday, November 9, 2012

Pita od bundeve (Pumpkin Pie)

Sastojci: 1 kg kora za pitu, 1 kg bundeve, 400g secera, 350g mlevenih oraha, 20g vanilin secera, 150g prezli, 2 kasicice cimeta (opciono), 50ml ulja + jos za premazivanje kora.

Priprema:
1) Bundevu oljustiti i izrendati.
2) U serpu staviti malo ulja dodati bundevu i 250g secera i kratko proprziti, uz stalno mesanje. Na kraju dodati cimet.
3) Pomesati 150g secera, vanilin secer i prezle.
4) Odvojiti tri kore. Prvu koru premazati uljem, posuti mesavinom secera i prezli, staviti drugu koru, premazati uljem, posuti mlevenim orasima, staviti trecu koru, rasporediti bundevu. Uviti u rolnu. Postupak ponovite dok ne utrosite sav materijal.
5) Pleh podmazati uljem, poredjati rolne od bundeve, premazati uljem i peci na 200 stepeni oko 30 minuta.

Ingredients: 1 kg phyllo dough, 1 kg pumpkin, 400g sugar, 350g ground walnuts, 20g vanilla sugar, 150g of bread crumbs, 2 teaspoon cinnamon (optional), 50ml oil + for brusing phyllo dough sheets.

Preparation:
1) Peel and grate the pumpkin.
2) In saucepan, put oil and add the pumpkin, 250g of sugar and fry shortly, with constant stirring. At the and add the cinnamon.
3) Combine 150g sugar, vanilla sugar and breadcrumbs.
4) Take three phyllo dough sheets. First sheets, coat with oil, sprinkle with a mixture of sugar and bread crumbs, put another sheet, brush with oil, sprinkle with minced walnuts, place third sheet, spread the pumpkin. Wrap in a roll. Repeat until all the material is spent.
5) Baking pan grease with oil, put pumpkin rolls, brush with oil and bake at 200 degrees for about 30 minutes.

No comments:

Post a Comment

Ishrana Za Decu



Kordula Werner

Optimalna ishrana dece u vrtiću i predškolskom uzrastu zasnovana na zdravlju, ravnoteži i optimalnosti je tema ove knjige. Pre svega, deca treba da jedu ono što im je posluženo, a uz pomoć ove knjige, znaćete tačno šta je to što pred svoju decu treba da iznesete kako bi imala uravnoteženu ishranu.

Za praćenje ove knjige ne morate biti kulinarski mag. Recepti koje vam predstavlja autorka knjige se spremaju lako i brzo, a jednostavnost i raznovrsnost će vam držati pažnju dok svojim mališanima budete služili princezine sendviče, zlatokosinu salatu sa medaljonima ili kolače sa višnjama. I najzahtevnija deca će popustiti pred ukusnim, a pre svega zdravim receptima sadržanim u ovom kuvaru za savesne roditelje.